Jak reklamować firmę?
główna O mnie Moje hobby
WYSIWYG Web Builder
Copyright C 2017 by Monika Łybyk  •   All Rights reserved   •   E-Mail: mlybyk@gmail.com
 







Internet zmienił kierunek, w jakim podążali sprzedawcy. Nowy model sprzedaży połączony z możliwościami oferowanymi przez strony internetowe sprawił, że przedsiębiorstwa wybrały kierunek dystrybucji cyfrowej oraz rozwój sklepów online. Warto pamiętać, że stworzenie sklepu internetowego oraz bogata i atrakcyjna oferta nie sprawi, że od razu osiągniemy sukces. Należy poświęcić niemało czasu na to, aby witryna internetowa była regularnie aktualizowana, poprawnie zoptymalizowana oraz zarządzana w taki sposób, aby stała się potężną platformą umożliwiającą swobodne i intuicyjne zakupy, a przy tym pozwalała na błyskawiczną komunikację na drodze sprzedawca-klient, jak również klient-klient poprzez swobodną wymianę informacji i opinii o wybranych produktach/usługach.

Przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy powinien również wykorzystać e-mail marketing do reklamy firmy oraz promocji marki i dostępnych towarów/usług. W witrynie powinna być możliwość dobrowolnej subskrypcji, umożliwiającej regularne przesyłanie wiadomości e-mail do zainteresowanych aktualną ofertą klientów. Tego rodzaju działania umacniają więź pomiędzy klientem a marką, a ponadto zainteresowani otrzymują bezpośrednio e-mailem listę najciekawszych propozycji dotyczących aktualnej oferta lub promocji, dostosowanych do ich indywidualnych oczekiwań.
Strona internetowa i e-mail marketing - dobre sposoby na reklamę
powrót
Jeśli zależy nam na promocji rozwijającej się firmy, to w pierwszej kolejności powinniśmy zainwestować w stworzenie strony internetowej. Wbrew pozorom koszt wykonania witryny WWW nie jest dziś zbyt wysoki, nawet w przypadku zlecenia tego rodzaju prac firmie zewnętrznej. Można mieć pewność, że dobrze zaprojektowana i zawierająca wartościowe materiały strona internetowa już w ciągu kilku miesięcy powinna na siebie zarabiać. Dziś niemal każda firma, niekoniecznie związana z branżą IT, aby przetrwać w dobie silnej konkurencji powinna posiadać własny serwis.